torstai 6. elokuuta 2015

Loopilla liikettä

Tulin sitten hankkineeksi Polar Loopin. Olen sitä jonkin aikaa jo harkinnut.


Ensimmäisen päivän saldo oli uskomaton. Jopa vähän epäilin tulosten luotettavuutta. Tosin tuohon askelmäärään sisältyi 12 km juoksu/kävelylenkki.


Toinen päivä oli jo vähän rauhallisempi ja sisälsi siivoilua sisätiloissa.


Olen ns "kaksikätinen" ja siksi vaihdoinkin kokeeksi rannekkeen ensimmäisen päivän jälkeen oikeaan. Saadakseen mahdollisimman luotettavan tuloksen ranneke pitäisi ohjeen mukaan sijoittaa vähemmän käytettyyn ranteeseen. En oikeastaan tiedä kumpaa kättä käytän enemmän.



6 kommenttia:

  1. Juur kirjotin omaan blogiini Polarin älykellosta, minkä hankin nyt Loopin jälkeen :) Loop on hyvä ostos ja näyttää tarkasti askeleet. Kyllä 12 kilometriin mahtuu jo hyvinkin monta askelta. Tarkkailin melko kauan kriittisesti matkoja ja uniani, kyllä siihen luottaa voi. Itselläni on vasemmassa kädessä kello, koska olen oikeakätinen.

    Älykellon ostin kun kaipasin hieman lisää toimintoja, mutta Loopilla pärjää jo pitkälle. Miehellä ja lapsilla on myös Loop (paitsi vanhimmalla on Tom Tomin urheilukello) ja oman Loopini annoin tyttären poikaystävälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, kiva tietää tuon luotettavuudesta. Kiitos!

      Poista
  2. Minäkin olen pähkäillyt, kannattaisiko tuollainen ranneke hankkia. Mielenkiinnolla odotan kokemuksiasi pidemmältä ajalta.
    Hyvää ja aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuo tuntuu varsin hyvältä hankinnalta.
      Eilen saunoimme mökillä ja looppi jäi ranteeseen. Huomasin sen siellä ja otin pois ja laitoin alalauteelle. Tietysti kävi niin että unohdin sen sinne ja parin tunnin päästä kun huomasin niin se oli vielä hengissä. Kestää siis saunomisenkin ja uimisen kesto olikin jo tiedossa.

      Poista
  3. Minä olen vuoden verran käyttänyt Loopia. Kyllä se näyttää kaikenlaista, mutta jotain rankempia töitä, kuten kitkeminen, se ei huomioi lainkaan. En luota siihen sataprosenttisesti, mutta on se silti hyvä vehje. Harkitsen jopa sykevyön hankkimista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok. Hyvä tietää että luottamusta löytyy. Sykevyötä olen joskus käyttänyt toisenlaisen Polarin kanssa mutta kokenut sen tympeäksi "vanteeksi".

      Poista